Mulla oli viimeviikonloppuna mun rippijuhlat ja konfirmaatio. Lauantaina sai kyllä siivota, leipoa ja muutenki valmistella ihan urakalla. Mulla ei muutenkaan juhla valmistelut mennyt kauheen helposti, täti ei voinutkaan leipoa voileipäkakkuja sairastumisen vuoksi, ystävän piti laittaa hiukset,mutta ilmoitti olevansa kipeänä, onneksi sain sunnuntai aamulle kampaajan ja se mun kaveri kumminki pääsikin sitten mun juhliin:) Ja yks kaveri ei päässytkään meikkiä tekemään:/  itse juhlapäivä meni kuitenkin kaikkien takapakkien jälkeen tosi hyvin! Alkoi konfirmaatio jännittää oikeastaan vasta aamulla kampaajalle mentäessä, mutta sitten kun oli koko ripariporukalla menossa kirkon eteen, nii jännitys katos ja olihan se aika jännä, siis eka ehtoolline:D Sitten mun juhliin, jossa kävi kyllä tosi paljon sukulaisia,jopa kauempaa. Kavereita pääsi myös paikalle ja juhlat oikeestaan kruunas isosten vierailu meillä:) sai kyllä nauraa! Sain ihan tosi kivoja lahjoja ja paljon kukkia:) Sai nauttia hyvästä ruuasta ja jutella sukulaisten ja ystävien kanssa:) Tänä viikonloppuna meninki mun kummitädille yötä ja oli kyllä tosi mukavaa jutella ja viettää aikaa ihanien serkkujen kanssa. Pääasiassa hengailtiin, herkuteltiin ja puhuttiin. Lauantaina lähettiin Ouluun shoppailee heti aamusta ja sain kyllä rippilahja rahoja ihan kivasti käytettyä:) Ens viikolla tarviikin mennä vaan kolmeksi päiväksi kouluun, koska helatorstai ja perjantaina on taksvärkki päivä, millon muuten meen kans kummitädille hoitaan lapsia, siivoomaan ja hengaamaan. Tollekkin pidenetylle viikonlopulle on kyllä jo tarvetta ja aika paljon suunitelmia!

Kesäkin lähenee jo ja ulkona on ollu kyllä ihania ilmoja! Tulikin osteltua paljon kesälle vaatteita ja toki myös kielimatkaa aatellen!:)