Nytten ajattelin listata pari asiaa, mitä odotan tältä ja ensi vuodelta( eivät ole missään järjestyksessä) Jos teillä on ongelmia koulussa jaksamisen kanssa, keksikää jokin kiva tekeminen vaikka kuukauden päähän, niin on jotain mitä odottaa.

Odotan joululomaa, joulua,riparia,rippijuhlia,kesälomaa,kielimatkaa ja sitten sitä että pääsis alottaa jo ysin ja ois yhteishaku ja pääsi jo pois yläasteelta! vaikka onhan täällä ihan mukavaa ollutkin:)

EI oo oikeastaan mitään kovin jännää tapahtunu, vpk;ssa oon käyny ja ratsastamassa. Olen lukenut vähän enemmän kokeisiin kuinviime  koeruuhkassa ja oon myös jo tehny pari koetta. Tänään oli lukukontrolli ja kerkesin eilen lukee sen kirjan loppuun, keskiviikkona meillä oli terkan koe. Nyt alkaa viikonloppu ja odotan Annikaa kirjastolla, sitten mennään joulunavajaisiin ja pitsalle, pitkästä aikaa:) Huomenna mennään taas Ouluun, käydään ensin keskustassa ja sitten mennään zeppeliinin shoppailemaan ja hakemaan mun lasit. Toivottavasti ne sitten istuu hyvin, eikä tarttis mitään muutoksia tehä. Jospa toi auttais siihen pääkipuun ja jaksais paremmin lukea kokeisiin, kun ne on lukulasit. Oon myös käynyt hoitaan lapsa ja tienannu ihan kivasti. Jos huomenna jo löytäs jotain kivaa jouluksi kavereille:)