saatat omistaa paljon ystäviä, mutta on eri asia omistaa sellainen ystävä, jonka kanssa ollaan koko elämän ajan ystäviä.Olen onnekas ja minulla on sellaisia. Kuitenkin välillä tulee tehtyä hätiköityjä ratkaisuja ja luulee tuntevansa toisen totaalisesti, eikä oikeasti tunnekkaan kunnolla. Hän sanoo, ettei mikään tule väliimme.Hän lupaa olla aina tukena ja lähellä, varsinkin kun eniten sitä tarvitset. Olette aina yhdessä ja kerrotte isoimmatkin salaisuudet, mutta sitten tulee jokin este. Parisuhde, uusi kaupunki tai koulun vaihdos, tai jompikumpi mokaa. Silloin ystävyys punnitaan lopullisesti. En ymmärrä ihmisiä jotka jättävät ystävänsä parisuhteen takia. Sanotaan vain, että minulla on kaikki mitä tarvitsen, eli se kumppani. Olen kuitenkin eri mieltä. ihminen tarvitsee myös ystäviä. Toivon, että minullekkin tärkeä ystävä tajuaisi tämän, ennenkuin on aivan liian myöhäistä. Olen aina auttanut ja ollut tukena, neuvonut ja kuunellut yön pikkutunneille asti. Onko se ollut sinulle itsestäänselvyys? Nyt aijon kuitenkin irrottaa, koska käytöksesi ei muutu, vaikka huomauttelisin tai tekisin mitä tahansa, et vain ole enää siinä kun tarvitsisin sinua. Välillä ajattelin, että meidän ystävyys kestää ja että se olisi jotain erityistä. ehkä sinulle riittääkin se kumppanisi, mutta älä huoli se on ihan ok. Kunhan et tule enään takaisin ja sano tarvitsevasi minua.