En oo vähään aikaan kirjotellu, mutta ei oo oikein ollu fiilistä, eikä aikaa, on kumminki ollu semi paljon tekemistä. Mutta tässä vähän mun viimeaikaisia tekemisiä:

Olin joku aika sitten Tetissä, siellä meni ihan mukavasti, olin ala-asteella, se mun ohjaus luokka oli tosi kiva ja kyllä mä sinne haluisin joskus uuestaa, koska sen koulun henkilökunta oli muutenki tosi mukavaa ja avuliasta. Kävin kans yks viikonloppu RatRacessa, se on semmone musiikkitapahtuma, vaikka ei ollu mitenkään erityset esiintyjät, ( Uniikki, Mansesteri, Sini Sabotage) kävin siellä kumminki pyörähtää, porukat oli ostanu lipun ja sillee, olihan se kiva vähän rentoutua, olla mahtavalla porukalla ja muutenki nähä ihmisiä, kuunella musiikkia ja silleen. Käytiin myös samana viikonloppuna shoppailemassa Oulussa, löysin pari kivaa vaatetta, mutta menin enimmäkseen sinne ostamaan tavaroita mun rippijuhlia varten. Just pöytäkoristeita jne... Löyty kyllä semmone semi iso askartelukauppa keskustasta, niin löyty oikeestaan kaikki tarvittava.  Sitten mulla olikin viikonloppuripari siinä yhessä kohti ja oli kiva käyä vähän tutustumassa siihen porukkaan, kenen kanssa tulee viikko vietettyä. Olin kyllä positiivisesti yllättyny. Monet oli ihan erilaisia kuin olin luullut, aktiviteetit sun muut oli kivoja, samoten isoset ja muut ohjaajat jne. Pitää kyllä harkita sitä isoskoulutusta:) Nukuttiin mun kaverin kanssa kahestaa huoneessa ja oli tosi hauskaa ja tuli hyvä ensi vaikutelma!

Sitten kun alkoi hiihtoloma, mun matka olikin kohti riparia, muut meidän perheestä suuntas lappia kohti:) Oli ihan huikia ripari! Kun tohon porukkaan tutustu paremmin, oli kyllä tosi mukavaa ja sai niin monet muistot ja naurut, joita ei unoha! Vaikka siellä oli paljon hommaa ja vähän vapaa-aikaa, oikeestaan koko aja oli semmonen hyvä fiilis. Oppintuntejakaan ei niin paljon ollut, että kaikelle mukavallekin riitti aikaa. Välikokeestakin ja ulkoläksyistäkin selvisin:) Oli mahtavia isosia, haluaisin itekin olla joskus niin hyvä isonen muille! Mulla ja mun yhellä kaverilla oli myös iltasin kyllä niin paljon puhuttavaa aina päivän tapahtumista ja muutenki toi lähensi meitä paljon. Tutustuin ite myös moniin muihin huippu tyyppeihin ja semmosiin paljon paremmin, jotka olin jo jotenki tienny aikasemmin. Meille myös järjestettiin ihania yllätyksiä, osaa porukasta joutu isosten ja muitten leiriläisten jekutuksien kohteiksi:D kyllä riparilla on semmone vahva yhteen kuuluvuuden tunne, ja onhan se ihan eri juttu kun mikään normi arki. Siellä ollaan pienellä, tiiviillä porukalla viikko ja sieltä ei kuule lähettykkää nuin vain minnekkää:D, tuntu oikeestaan aika rentoutavalle olla vähän tiedoton riparin ulkopuolella tapahtuvista asioista. Vierailupäiväkin oli ja mummu ja hänen miehensä kävi mua moikkaamassa ja tuomassa vähän herkkuja. Riparin vika päivä meni tosi haikeissa merkeissä, mutta kun tuli aika lähteä, mun serkku tuli hakemaan mut Oulaisiin yökyläilemään. Siellä sitten chillattiin, puhuttiin, syötiin, ajeltiin ja kaikkea muuta mahollista:D Tuntuu ihanalle, taas nähä sitäkin ja olla muutenki enempi tekemistä! Siellä oli myös ihania elukoita, joita sai rapsutella  ja  hoitaa ,niin ja sain sen tyttöystäväänkin tutustua paremmin ja oli kyllä mukavaa! Sitten Haapaveelle päästyä kävin mun parhaalla kaverilla vielä, puhuttiin, juotiin kahvia, nukuttiin, herkuteltiin, perus hauskaa:) Nyt kotona, oon vaan juhlistanu mun pikkusiskon synttäreitä, kattonu sarjoja ja videoita. Tuntuu oudolta olla yli viikon jälkeen taas kotona.. Huomenna se arkikin taas alkaa