meillä oli tosiaan torstai ja perjantai vapaata koulusta.Kävin keskiviikkona ihan normisti vpk:ssa, jonka jälkeen menin mun kaverille ja jäinkin sinne yötä. Kateltiin poliiseja, syötiin herkkuja,käytiin joella uittamassa koiraa, ajettiin mopolla ja oli hauskaa, ite en oo varmaa pariin vuoteen ajanu:D, sitten me kans käytiin yhellä kentällä pelaa futista mun kaverin sisarusten kanssa. Nyt katottiin pari jaksoa Poliisit-Kotihälytystä ja nyt toi ottaa pikkutorkut ja mä dataan ja chillaan hänen koiran kanssa. Nyt on tosiaan jo yö:D

Lähettiin tosiaan yöllä ettimään menoa ja sitä todellaki löyty ja oli ihan huippua ja aamuyöstä takasi kaverille nukkumaan.

Aamulla heräsin jo kympin aikaan ja käytin hänen koiran lenkillä, sitten mentiin kuvaamaan, käytiin soutelemassa ekaa kertaa tälle kesälle. Leivottiin ja katsottiin taas poliiseja, ajoin mopolla, pelattiin sulkapalloa ja oltiin muutenkin paljon ulkona, kun oli niin hyvä ilma. Sitten tulin illalla kotiin, kävin saunassa ja nyt oon hetken koneella

. Perjantaina meillä oli taksvärkki päivä ja siivoilin eka kotona ja hengailin, kun muut oli töissä ja kouluissa. Sitten lähdin kummitädille jossa sitten hoidin vauvaa enimmäkseen, autoin vähän siivoilussa jne. Oli tosi ihana taas nähä serkkuja ja kummitätiä,sitten lähettiin kattoon tanssin kevätnäytöstä, ja kolme pikkusiskoa tanssi siellä ja kaikki tanssit oli tosi hienoja. Illalla vielä siivoilin huonetta, koulutin koiraa ja sillai.

Lauantaina leivoin eka,sitten olin iskän ja pikkusiskojen kans ja sitten menin taas sinne mun kaverille ja siellä sit vaa hengattii ja kävin sen veljen kans lenkillä ja tällee, sitte illalla vielä pyöräilin kotia ja kävin suihkus ja menin nukkuun.

 Sunnuntaina mentiin käymään meijän sukulaisen 60v synttäreillä, puolpikkusiskojen mummolla ja isomummulla ja mun molemmilla mummuilla.

Nyt on tosiaan maanantai, ja oon kipeenä kotona:/