Loma alko tossa alle viikko sitten ja kaikkea on jo kerennyt tapahtua. Saatiin todistukset lauantaina ja olin ihan tyytyväinen. Todistuksen jakoa edellisenä päivänä menin mun ystävälle yötä ja se laitto aamulla mun hiukset kuntoon. Perjantaina oli kyllä tosi kova meno kylällä ja oli kyllä mahtavaa! Sitten haettiin todistus ja pakkasin kamat ja oli mun synttäripäivä. Lähin sitten mökille parin kaverin kans, koska synttärit ja päättärit ja oli hauskaa! Sitte sunnuntaina kävin pari tuntia kotona ja sitten lähin yhelle jäbälle muuttokaveriksi Nivalaan ja oli hauskaa tehä muuttoa yhessä, kuuneltiin musiikkia, jne jne:) SItten maanantaina kesäduuni, oon samassa duunissa ku viimevuonna ja ihan kivasti meni eka päivä ja sen jälkeen jäin vielä kylälle pyörimään kavereiden kanssa. Tiistaina lähettiin muistaakseni kavereiden kanssa yöllä kohti Oulaisia, ajeltiin ja hengailtiin ja sitten kotia nukkumaan. Keskiviikkona kävin töiden jälkeen näkemässä yhtä kaveria, sen kanssa kateltii leffaa ja tommosta ja samana päivänä kävin itseasiassa syömässä yhen ystävän kans kiinalaista ja tämmöstä ylivieskassa ja Nivalan puolella käytiin semmosessa kunnon romukaupassa:D Torstai oli oikeestaa eka vähä rauhallisempi päivä, kateltiin kahen siskon kanssa leffaa ja semmosta töiden jälkeen. Nytten tulin kankaaseen viettämään rentoa " mökki" viikonloppua. Eli loppuaan lähenevä ensimmäinen lomaviikko on ollu aivan loistava ja kaveri rikas ja oon kyllä kerenny jo tehä vaikka ja mitä:)!