Mitä mulle kuuluu at the moment? Itseasiassa aika hyvää. Olin nyt lauantaina ja sunnuntaina päiväkoulussa, riparin takia siis. Ja nyt se todellisuus iski vasten kasvoja, että kohta ei enää tolla koko porukalla tuu vietettyä aikaa ja, että ens sunnuntaina mutkin konfirmoidaan. Aattelin ehkä riparia, konfirmaatiota, ja rippijuhlia paljo pienempänä juttuna ja aattelin, että sillä ei ole niin paljon merkitystä, mutta oikeesti toi on ollu yks elämän siisteimmistä kokemuksista tähä asti. Ja kyllä riparissa ja konfirmaatiossa on muustaki kyse, kuin, että saa mahollisesti rahaa ystäviltä ja sukulaisilta:D Kyllä ite ainaki ootan sunnuntaita ja sitä fiilistä mikä kuulemma tulee ekan ehtoollisen jälkee, vaikka minä jos kuka ei todellakaa oo mistää uskonnollisimmasta päästä:D Tuli kyllä viikonloppuna muisteltua taas riparia ja konfirmaatio harjotuksissa oli selvää jännitystä ilmassa. Pientä juhlastressiä ollu, miten kerkiää kaikki kutsut tehä ja antaa, leipoa, tehdä koristeet, mekko, kengät,kampaus, meikki jne jne. Onneksi perheessä on aktiivine äitipuoli joka auttaa kyllä, mummu joka teki suurimmanosan koristeista ( toki oon parina viikonloppuna ollu auttamassa, tai ehkä lähinnä henkisenä tukena ku oon tosiaa toivoton käsitöiden kanssa) ja kummitäti joka omien kiireiden lomassa lupas leipoa pari voileipäkakkua, ihanat ystävät jotka loihtii meikin ja kampauksen, isä on tehny fiksauksia pöytiin ja ostellu mekkoa jne:) Että kyllä uskon, että näistä juhlista tulee hyvät ja oon tällähetkellä tosi tyytyväinen kaikkiin suunitelmiin ja koristeluihi jne. paljon glitteriä ja pinkkiä, kerranki:D Sitten oon tosiaan viettäny aikaa kavereiden, erityisesti Annikan kanssa. Kesän kielimatka myös lähenee, samoin kesäloma. On jo tosi paljon suunitelmia, ja musta se on vaa hyvä juttu. Aateltiin myös kummitädin kanssa koittaa lähtä johonki shoppailee rippijuhlien jälkee, siitä onkin viimeksi aikaa kun oon ihan kunnolla ostellu vaatteita jne. Koulussa menee NYT ihan hyvin ja ongelmia on selätetty. Kävin viikonloppuna kans mummulla ja sitten nivalassa yhellä perhetutulla ja oli kyllä tosi ihanaa viettää sen kanssa aikaa, pitkästä aikaa. Oon kerenny myös kummitädin kanssa lenkille pariin otteeseen, vpk:ssa on tullu myös käytyä:)